BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday 11 September 2011

Freshie ..^^


Baru je habis jawab soalan trial spm mggu lepas .. tapi masih belum boleh lega ataupun da tak study lagi c0z the real spm is coming soon ... ni baru trial jew .. huhu lulus ke x, yang aku tau, i tried  my best even not too best ..hehehe rezeki tu ade dimana2 saja dan datangnye daripada ALLAH S.W.T..  Sebagai serg manusia kite harus redha dgn ape yg diberi .. bt0l x ..?^^ aku ade 4 org siblings.. and im the eldest daughter .. tapi aku x suke no 1 .. hehe bc0z i like n0 7.. kitorg sume still blaja lagi .. 2 org high sk0l and 2 org lagi masih in elementary sk0l .. family kitorg tak la besar sangat tapi kalau da cmpur dengan sedara mara tu ramai la jadinye ..hehehe .. mak ngn abah selalu ajar utuk hormat org laen wlaupun aku ni seorang yg mulut main bagi je tap aku cube la jugak .. tapi aku ni kalau orang laen da tahp agx melampau dan aku x tahan aku ckp je .. peduli ape ..?? biar die tau .. tengok diri tu sbelum mengata orang laen .. hmmm .. aku akan hormat org laen kalau org hormat aku ..
mungkin aku ank sulung , dan boleh berdikari sendiri .. hmmm wktu aku 11tahun aku msok sekolah berasrama dekat petaseh .. aku dan adek sedara aku ms0k situ, die um0 10 tahun .. (kecik lagi ke??)mx ak x kasi tapi ak nak sngat2 ..wlaupun pada hari pertama aku mngis ats katil tp hari2 slpznye jadi seronok gile .. sape2 yg x pernh ms0k sekolah berasrama memang rugi gileerrkk!! hehehe jadi sume pekara aku agx bole buat sendiri la rasenye.. nak ms0k sk0l menengh aku nk ms0k asrma tp my mummy x bg la... sbbnye sk0la ak skg ni lbih sng .. lgpon mx ak keje at situ,, wlaupun agx memberontak tp aku ttp terime dgn hati yg terbuka .. adek ak dpt kputusan yg baek dan dpt ms0k asrama tapi x smpai smggu p0n , da nangis nk blik.. hahaha nmpk x..? org yg da pndai bedikari dgn budak manje yg x nk ms0k asrma .. gramnye bile dpt tau mummy keluarkan die dr asrma .. mnyuah an bt0l .. wktu aku ms0k asrama x bg .. hmm its ok.., ak da nk abeh sk0l da p0n .. just forget it! yayayayya..
strt f0m1 aku agx membosan an sket c0z still freshie! hehe^^ dgn fizikal ak mcm budak darjah 5,6,, (malunye) dgn kakak2 yg tggi tu .. but its ok , terime je .. bukannye aku dikategori an sbgai org kerdil ..hahahaha x dpt byg an... wlupun mcm tu , aku rase ak adlh org yg pling berdikari ..hehehe f0m1 ak da b0leh naik bas sens0rg dan g seremban utk prtma kalinye .. dari c2 aku blaja semuanye .. aku x tau kenapa x de rase takut lansung yg aku tau aku cume nk buat ape yg aku rase betul dan suke .. xde saqpe yg b0leh halang an ..!? cume, aku takut kalau nk ditemu duga .. ahhhhhh.. bole x nk jadi orag yg pling jujur didunia..??? hahahahha

0 comments: